Dissabte passat, Sala Padró es va presentar al món.
I ja era el vespre i queien quatre gotes… I ens vam mirar, i ens vàrem encarar al cel. I a tot el Baix queien tempestes, però sobre el Pedró es va fer un forat. I la pluja es va assecar, i els núvols es van obrir i en un instant explosiu, Sala Padró es va presentar al món.
I ara ja hi som. I surfegem amb un somriure sobre l’onada expansiva. I somriem perquè aquest projecte neix amb màgia. Una màgia que atura la pluja. Una màgia que ens permet programar música, circ, xerrades, tallers, cinema, castellers i una paella popular per a 275 persones en un sol dia.
Hem aixecat unes obres en dos mesos, amb més d’una cinquantena de voluntaris, d’aquí i d’allà, que dia a dia han cregut en aquets projecte col·lectiu. I no només persones a tall individual. Les entitats de Cornellà han brindat un suport que ha sobrepassat les nostres expectatives. Ens han deixat diners, ens han donat diners, ens han fet préstec de material, han fet acte de presència desinteressadament. No les podem citar totes, però en aquest acte d’inauguració GATS, Castellers, Geganters, Toc de Corn i Pati Blau ens han donat una empenta que mai podrem agrair prou.
Constatem que tenim un tramat associatiu que s’implica, que s’ajuda i que és conscient que el principal valor de l’associacionisme és donar sense esperar res a canvi. Constatem que Sala Padró neix també per mantenir i fer gran aquest valor de fraternitat que ha de regnar entre tots els somnis col·lectius que no persegueixen afany de lucre. I contrastem que aquesta suma d’esforços en un projecte col·lectiu fa màgia. I la pluja es va assecar… I en un instant explosiu, Sala Padró es va presentar al món.
Gràcies companyes per ser-hi, per venir i per sumar. Això tant sols comença. Si hi som totes, la màgia sempre vindrà amb nosaltres.
Un deixem algunes fotografies en aquest enllaç per recordar el moment:
https://photos.app.goo.gl/8ZfvMaPWERiojD656




