Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Cata de cervesa artesana

27/11/2021 | 18:00 20:00

Sala Padró obre el bar de la Sala per aquesta activitat, on podreu catar tota la gamma de cerveses dels productors locals de la Cornelia. La cata serà dirigida per ells mateixos on us guiaran pels diversos tipus de el·laboracions que es realitzen per aconseguir una cervesa artesana. Us hi esperem.

L’entrada té un cost de 12 euros i és limitarà a 15 persones. Podeu comprar l’entrada en aquesta mateixa web.

 

Avís COVID!
D’acord amb la normativa COVID vigent, estem obligades a portar un registre de les persones assistents. Per això quan facis la compra de l’entrada et demanarem el nom i el telèfon. D’aquesta manera evitem les cues que generen aquests registres a peu de recinte. Aquestes dades no s’utilitzaran per a cap altra finalitat.

Mostra els detalls

Data:
27/11/2021
Hora:
18:00 – 20:00
Cost:
12,00€
Categoria d’Esdeveniment:

Organitzadors

Sala Padró
Cervesa Cornèlia

Sala Padró

C. Torras i Bages, 62
Cornellà de Llobregat, Barcelona 08940 Espanya
+ Mapa de Google

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking “Get Tickets” will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available

Important: Els preus són amb impostos inclosos | Descarrega document d’autorització menors de 16 anys