Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Juan Azul en concert

4 febrer | 21:30 23:00

8,00€ Entrada anticipada

Aquest senyor ens enamora i estem súper contents de poder-lo compartir amb vosaltres.

A Juan Azul, el descobrim a Radio3 i sabem que és un músic madrileny… i que està de gira per Barcelona… I que just el dia abans fa un concert a Sidecar… Així que ens ha faltat temps per demanar-li si i venia de gust passar per Sala Padró i goita tu… Aquí el tenim!

Amb el propòsit de volar sol, Juan Fernández-Savater va deixar enrera no només el seu nom de pila i la seva banda anomenada “Parpados”, sinó també l’apocament de mantenir el seu discurs en segona línia com a guitarrista en un una banda, per llançar-se ara a una aventura en solitari.

A mitges entre allò experimental, el pop intimista i els ritmes tropicals, l’artista madrileny ja va presentar fa uns mesos Vampirillos. Ara, i de la mà de Everlasting Records (L’Exotighost, Cru Pimento, Guadalupe Plata), podem gaudir al complet el seu treball formal, titulat “Los mejores días ya han pasado“, un conjunt de sons unànime, amb l’amor com a fil conductor, i que avança a cops d’avantguarda i arrelament per igual.

Juan Azul en una fotografia promocional del seu nou disc
Juan Azul en una fotografia promocional del seu nou disc

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking “Get Tickets” will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available

Sala Padró

Visualitza el lloc web de Organitzador

Sala Padró

C. Torras i Bages, 62
Cornellà de Llobregat, Barcelona 08940 Espanya

Important: Els preus són amb impostos inclosos | Descarrega document d’autorització menors de 16 anys