
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
¡Viva la Vida!
11/11/2022 | 20:30 – 21:30
¡Viva la Vida!
Paradoxalment, així ho va escriure Frida a la seva última obra sobre la vermella carn d’una síndria l’any de la seva mort.
Magdalena Carmen Frieda Kahlo Calderón, Frida Kahlo, va néixer a Mèxic el 1907. Dona sorprenent, intensa, compromesa i profundament enamorada: de la vida, de Diego, de la seva terra.
Un recorregut per la vida d’aquesta gran pintora a través de contes, històries i relats d’aquell Mèxic que ella va portar sempre al cor i va plasmar a la seva obra.
Adaptació de relats d’autors mexicans com Norma Román Calvo, Bruno Traven i Ángeles Mastretta.
Narració: Martha Escudero
Selecció, adaptació i muntatge: Martha Escudero
Durada: 60 minuts
Públic: a partir de 16 anys
Narració en castellà
Martha Escudero va néixer a la Ciutat de Mèxic.
Des de l’any 1993 radica a Barcelona dedicant-se a la narració oral. El seu repertori es nodreix de mites, contes i llegendes tradicionals i de relats i contes d’autor. Narra per a tots els públics, de vegades acompanyant la narració amb música i cançons.
Des del 2015 co-dirigeix i programa el cicle “Dit i Dit”, temporades d’espectacles de narració oral a Barcelona (ditidit.com).
És sòcia fundadora de l’Associació de Narradors i Narradors de Barcelona ANIN (www.anincat.org).
Fou programadora i directora del cicle de contes per a adults “Contes i Contes” del Harlem Jazz Club a Barcelona, des del 1997 fins al 2018, 21 anys.
Va dirigir les 6 edicions (2007 – 2012) d'”Un Riu de Contes”, Trobada Internacional de Narradors Orals al Pirineu.
Va dirigir i va conduir un programa de ràdio dedicat als contes, als narradors de contes i a l’art de narrar (http://www.ivoox.com/contes-i-cuentos).
Va dissenyar i imparteix el taller de formació per a narradors “pas a pas”.
Ha publicat adaptacions de contes a la col·lecció Contes de tots Colors i a la revista Viure en família; articles de reflexió sobre el fet narratiu a la Revista n, butlletí Calco i revista Tantàgora; dos CD’s de contes i cançons (“De tot cor” i “Las Ruleteras. Històries de bones dones de moral distreta”) i ha participat al CD Contes de tots colors (Tantàgora, 2006).
Ha participat en diferents festivals, cicles i maratons de narració oral a la majoria de les comunitats d’Espanya i Portugal, França, Andorra, Brasil i Mèxic.
Creu que la narració oral és un art, l’art de la relació a través de la paraula.


Important: Els preus són amb impostos inclosos | Descarrega document d’autorització menors de 16 anys