Reunió de seguiment del projecte de Sala Padró

Escenari de Sala Padró

Benvolgudes seguidores de Sala Padró. Encetem 2022 no massa contents… La COVID torna a fer estralls en el món de la cultura. Les noves mesures ens han obligat a reduir aforament i a demanar el passaport COVID per accedir al Bar de la Sala i als concerts. Per altra banda, la gran afectació d’aquesta variant ens està obligant a cancel·lar i reprogramar esdeveniments que teniem agendats per gener i febrer.

Tot i així, el projecte avança. Fa tres mesos de la inauguració de la sala i encara queda MOLTA, MOLTA feina a fer. El primer, és reunir tots els col·laboradors el proper divendres dia 28 de gener a les 19 hores.

També destacar que posem en marxa una newsletter mensual que us permetrà tenir a principis de mes tota la programació de la Sala. Us poden subscriure al peu de la pàgina “Inici” del web o a la de “Contacte“.

Bon any 2022 i gràcies per seguir-nos!